ponnyn jag provred

snart måste jag gå över till c ponny som att jag har blivit lite stor på Celine. Vi var & provred en uppe i Edsbro. Jag red den först & det gick  väl ganska bra, men jag märkte att den inte tog förhållningarna så bra. jag började hoppa lite smått å den tog av skit stort, på ett hinder kom jag ur balans  och den började skena, omg! what a fuck tänkte jag XD men " smart som jag är" såg jag sarjen, så jag slängde mig mott sarjen & klättrade upp på den från fullt sken, haha man kan skratta åt det nu som att det var helt sjukt att jag helt plötsligt från sken satt uppe på sarjen XD
 
OBS: vi köpte inte ponnyn xd

men här är en bild på den, lite suddig men det var det bästa jag kunde ta i det där mörka ridhuset här är skenkulan XD<33


Kommentarer
Postat av: Flisan (från roo)

haha, frlåt, men jag ,åste skratta.. det måste ha sett väldigt kul ut ! :P haha, jävla häst ! :P

Saknar dig gmn ! <33

2008-12-21 @ 16:40:37
Postat av: Lollo (roo)

skit söt ponny men lite konstigXD men du hittar säkert än som passar din stil jag lovar<33 lovar<33

Miss You<3

2009-01-05 @ 11:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0