17 april

Idag hade vi historiaprov, hjälp ! , jag vet inte hur det gick, jag försökte skriva allt jag kunde XD, sen kollade vi på en lite " privat film" det skulle tydligen vara NO :O. Sen kollade vi på en roligare film som jag hade med mig & på slutet av dan hade vi Espanole x). & sen gick jag, becca, sofia & verisen till vårt stamm ställe 7-eleven :D. & när jag tuggade på en kolachokladbit ( jag åt Ben & Jerries) så kände jag något hårt. UPPSIII, min tant hade visst hamnat i glassen XD, Vera höll på å spy & hela dan blev helt sjuk  XD<3, & jag saknar redan mina älsklingar <3333


Kommentarer
Postat av: Yucki

Fin blogg. kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? jag skulle bli jätte glad. Och ni får gärna skriva en söt komentar hi hi. Pöss pöss och ta hand om er <3

2011-05-08 @ 11:53:08
URL: http://yucki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0